Service&Contact

€ 0,00
Gratis bezorgen

Winkeltas

Klantenservice & FAQ

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via:
* e-mailadres: info@leukstekinderkamers.nl
* Telefoon nr.: 033 4946166 (Chateau Joli webshops klantenservice van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 uur)
* Adres:
   Chateau Joli webshops
   Clarapolder 11, 3825 LD Amersfoort
   K.v.K Gooi- en Eemland 32122072
   BTW NL110601725.B01

Hebben jullie een winkel of showroom?

Wij hebben geen winkel of showroom op dit adres. Mocht je in de buurt wonen en graag een keer iets komen bekijken of een product zelf willen afhalen dan kan dat. Bel of mail dan even voor een afspraak.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een bezorgadres binnen Nederland worden geen verzendkosten gerekend.
Voor bestellingen naar België zijn de verzendkosten €5,70 voor bestellingen onder de €100. Bestellingen van meer dan €100 worden gratis naar België verzonden. Voor bestellingen met een bezorgadres in Europa geldt een bijdrage aan de verzendkosten van €7,50.
Op dit moment leveren wij niet standaard aan landen buiten de EU. Indien je dit graag zou willen dan kunt je contact met ons opnemen. We bekijken dan de mogelijkheden en zullen je vooraf informeren over de verzendkosten.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Ja alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. Verder rekenen wij geen administratiekosten.

Hoe bestel ik?

Het bestelproces is zo eenvoudig en duidelijk mogelijk gehouden. Een uitgebreide omschrijving kun je vinden op de: Hoe bestel ik pagina.

Hoe zit het met garantie?

Onze producten zouden je in goede staat moeten bereiken. We vragen je binnen 14 dagen na ontvangst het product te controleren op eventuele gebreken. Op alle door ons geleverde producten geven wij een garantie van 12 maanden, dit uitsluitend bij normaal en zorgvuldig gebruik. Indien er sprake is van een gebrek dan vragen we je dit via een e-mail of telefonisch te melden. We zullen dan z.s.m. een oplossing voorstellen.

Op de informatie pagina van het product staat direct leverbaar wat betekent dit?

Dit betekent dat er minimaal 1 exemplaar van het product bij ons op voorraad ligt. Indien je meerdere exemplaren van een artikel wilt ontvangen dan kun je dit in het winkelwagentje aangeven. Mocht je meer willen bestellen dan er op dat moment op voorraad ligt dan zal er een melding verschijnen in het winkelwagentje en kun je zien welk aantal er op dat moment nog wel op voorraad ligt.

Hoe snel wordt mijn pakket bij PostNL aangeboden?

Voor bestellingen van producten die direct leverbaar zijn en die via iDEAL zijn betaald geldt dat we ernaar streven om bestellingen die voor 17:00 uur worden geplaatst nog dezelfde dag bij PostNL aan te bieden. Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag. Levering is dan in Nederland in principe de volgende dag. Voor België duurt het 1 tot 2 werkdagen. Indien je kiest voor betalen via overboeking dan wordt je pakket voor je klaargezet en verzonden zodra het aankoopbedrag is ontvangen.

Kan mijn pakket ook op zaterdag worden verzonden?

Op dit moment is het wel mogelijk om op zaterdag een pakket bij PostNL aan te bieden, maar deze wordt dan pas op maandag door PostNL verwerkt en op dinsdag bezorgd. Om die reden bieden wij de pakketten niet op zaterdag maar op maandag aan.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden met PostNL ontvang je een verzendbevestiging via e-mail met daarin een pakketnummer. Met deze code kun je via www.tracktrace.nl de status van het pakket volgen.
De pakketten worden standaard als basis pakket verzonden met PostNL. Dit betekent dat het pakket in principe de dag na verzending wordt bezorgd. Voor standaard pakketten geldt dat indien je niet thuis bent de bezorger het pakket bij de buren zal proberen af te leveren. Indien dit niet lukt dan laat de PostNL bezorger een bericht achter. Hierop staat een niet-thuis-code. Met deze code kan op dezelfde dag tot 22.00 uur op MijnPakket aangeven worden wanneer de PostNL chauffeur een tweede keer kan langskomen. Kies hierbij een dag, tijd en locatie.

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan. Bij stap 2 in het bestelproces is het mogelijk om een bezorgadres anders dan je eigen adres op te geven. Indien je hierbij ook een andere naam opgeeft dan ontvang je een digitale factuur bij de verzendbevestiging. In het pakket doen wij dan alleen een pakbon.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betalen kan op de volgende 2 manieren:

  • Snel en betrouwbaar via iDEAL.
    Let op: je keert terug naar de winkel door na betaling op de knop - Naar winkel of Voltooien - te klikken. Daarna krijg je een automatische bevestiging en ontvang je per e-mail het besteloverzicht. Mocht je deze laatste stap overslaan maar wel via iDEAL hebben betaald dan ontvang je z.s.m. een handmatige bestelbevestiging.

  • Overschrijven van het bedrag.
    Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een bestelbevestiging via e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn voor het maken van de overboeking.
    Overschrijven dient te geschieden naar ING-bank rekeningnummer met IBAN NL30 INGB 0004 8747 00 t.n.v. Chateau Joli.
    En voor buitenlandse klanten nodig de BIC INGBNL2A.
    Indien het bedrag na 7 dagen nog niet is ontvangen dan zullen we contact met je opnemen om de status van je bestelling te overleggen.

  • Indien je gebruik wilt maken van het wettelijke recht tot vooruitbetaling van 50% en het voldoen van de overige 50% binnen 14 dagen na ontvangst van het product dan dien je overschrijven als betaalwijze te selecteren (stap 3 in het bestelproces). Graag in het vak Opmerkingen op de adresgegevens pagina (stap 2 in het bestelproces) vermelden dat je gebruik wilt maken van deze regeling.

  • Wil je betalen vanuit een ander land dan Nederland kies dan voor shared kostenconstructie. Vanuit de landen met de euro munteenheid heb je dan geen betalingskosten.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja wij hebben een beveiligd bestelproces. Alle persoonlijke gegevens die je invult worden via een ssl verbinding versleuteld verzonden zodat buitenstaanders niet mee kunnen kijken. Je herkent de ssl verbinding aan het slotje boven in de adres balk en het feit dat de naam van de pagina met https:// begint. Dit is het geval voor de pagina's waar het adres, de betaalwijze, het besteloverzicht en de bestelbevestiging worden weergegeven.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren, retourneren of ruilen?

1. Laat het ons weten:
Je kunt je bestelling nog annuleren indien deze nog niet is verzonden, via een e-mail naar info@leukstekinderkamers.nl.
Je mag ook altijd binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling besluiten om producten te retourneren of te ruilen. Je kunt het ons laten weten via een e-mail naar info@leukstekinderkamers.nl. Producten die geretourneerd worden dienen ongebruikt en in goede staat te zijn en bij voorkeur in de originele niet beschadigde verpakking te worden teruggestuurd. In het geval van ruilen graag vermelden welke product(en) je wilt ontvangen.
2. Je ontvangt een retourlabel om het pakket te verzenden:
Nadat we je bericht hebben ontvangen krijg je z.s.m. een mail met een retourlabel. De eigen bijdrage voor het retourneren van een pakket is €2. Dit bedrag wordt verrekend met het bedrag dat wordt teruggestort op je rekening.
In het pakket graag een briefje met je naam en het bestelnummer of factuurnummer. Het mag ook een printje zijn van de bestelbevestiging of de factuur of klik hier voor het standaard retourformulier van Stichting webshop keurmerk.
Het pakket dient bij een PostNL service punt te worden ingeleverd. Met het aangemaakte retourlabel hoef je NIET bij het servicepunt te betalen.
Nadat je ons hebt geïnformeerd over de producten die retour gestuurd zullen worden dien je de producten uiterlijk binnen 14 dagen ook daadwerkelijk te retourneren.
3. Bevestiging retour ontvangst:
Zodra het pakket retour is ontvangen mailen we een bevestiging. In het geval van ruilen wordt het nieuwe product verzonden zodra de retourzending is ontvangen.
Het retour bedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de herroeping is gemeld retour gestort. De producten moeten dan wel binnen deze periode retour zijn ontvangen of er is bewijs dat de producten retour zijn gezonden. Indien dit niet het geval is wordt het totale bedrag retour gestort zodra de producten retour zijn ontvangen. Het totale retour bedrag wordt standaard overgeschreven naar het rekeningnummer waarmee ook de bestelling is betaald, mocht een andere methode zijn gewenst dan kun je dit aangeven. De terugbetaling is vanzelfsprekend kosteloos.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Laat het ons even weten via een e-mail naar info@leukstekinderkamers.nl. In principe zul je altijd een automatische bevestiging ontvangen. Er zijn 3 redenen waardoor het voor kan komen dat je de automatische bevestiging niet hebt ontvangen:
- De bevestiging is wel automatisch naar het juiste e-mail adres verzonden maar in je spam box terecht gekomen;
- Bij het afronden van de iDEAL betaling ben je niet teruggegaan naar de winkel waardoor de bevestiging niet automatisch kon worden verstuurd. Zodra we zien dat dit gebeurd is ontvang je alsnog een handmatige bevestiging.
- Er heeft een typefout in je e-mail adres gezeten bij het invullen van je persoonlijke gegevens;

Waar kan ik terecht met Vragen/Opmerkingen?

Mocht je vragen of opmerkingen/klachten hebben dan kunnen deze via e-mail, telefonisch of schriftelijk worden gericht aan:

E-mail: info@leukstekinderkamers.nl
LeuksteKinderkamers.nl
Clarapolder 11
3825 LD Amersfoort
Tel: 033-4946166 (Chateau Joli webshops klantenservice van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 uur)
Graag een duidelijke omschrijving van je vragen, klachten of gebreken die je hebt geconstateerd. We zullen z.s.m. doch uiterlijk binnen 2 werkdagen reageren. We zullen er alles aan doen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen. Mochten we er niet uitkomen dan is het mogelijk om de klacht in te dienen via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar LeuksteBabykamers.nl als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Het is ook mogelijk om de klacht te melden via de website van het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.

Kinderkamers

Graag advies? Bel 033 4946166 of mail naar info@leukstekinderkamers.nl.

snel bezorgen
PostNL
ideal
veilig bestellen
chateau joli op pinterest
Webshop Keurmerk

Alle Chateau Joli webshops:

©2016 Chateau Joli webshops